Pages

Friday, October 7, 2011

failed to upload picture..

Huh..knpa lah lmbt sgt nak upload gmbar dlm blog aku ni.Puas aku tunggu tak siap2 jugak.Hari ini aku keja shift pagi.Stress aku sbb 1 keja dgn abg2 senior 2.Loghat pun semenanjung,lagi lah aku tak faham.Mereka ni sgt suka kacau2 junior.Mentang2 lah dorng 2 senior da.Ada lagi abg senior 2 nak belajar bahasa aku,bahasa dusun.Hah..lantak ko lah,aku pn tak berapa pass ckp dusun ni.Eeee..malu juga lah aku.Bahasa sendiri pn tak tau nak cakap.Sebenarnya bukan tak tau tapi tak lah terror sgt.

Result exam belum kuar2 lagi.Kami dah resah menunggu result ni.Suma belajar last minute.Harap-harap lah result ok je.Blog aku ni langsung tak ada follower.Komen pun tak ada.Aku hampir nak putus asa ni.Bila lah agaknya blog aku ni akan dibanjiri peminat...???

No comments: