Pages

Monday, August 15, 2011

Busy Day..

Hari ini mula kuliah lagi..huh..
Pengajar mengajar di depan tapi fikiran di tempat lain la pula.Aku belum mula ulangkaji lagi.Apa yang harus aku lakukan?Banyak topik yang belum di belek sedangkan lepas cuti raya nanti exam bermula da.
Habis 2 fikir tentang praktikal yang akan mendatang.ha..kali ni kena bagi pendidikan kesihatan kat orang ramai lagi huhuu..sebelum ni tak pernah nak menonjolkan diri depan orang ramai sebab takut + malu wuahaha..padan muka aku,kali ni terpaksa bercakap depan orang ramai sorang-sorang.sbbnya kitorang dinilai dalam memberikan ceramah kepada orang ramai termasuk confidence diri sendiri..pas 2 nak bagi ceramah pendidikan kesihatan la pla.aduhh..bgmana ka ini??Lepas 2 kna standby dua tajuk ceramah lagi.ble ka aku melakukannya??Terpaksa yakinkan diri sendiri saja.I hope I can do it.
Nak tau tajuk apa yang akan aku sampaikan??Ni ha Gejala Sosial Yang Mempengaruhi Tingkah Laku Remaja.Nah..amik ko.Kumpulan sasaran aku adalah budak-budak sekolah.Mau kah mereka mendengar apa yang akan aku sampaikan hari 2?Byk yang bermain dalam fikiran ni.Takut ceramah aku nanti membosankan la pla..Aku sangat berharap semuanya berjalan lancar.I really hope so.
Da 2 terlintas tentang cuti raya yang akan mendatang ni.Tak ada plan nak jalan2 coz exam da nak dekat.Da la nota tidak pernah diselak,ni kan lg nak honeymoon time2 cuti.Org lain santai,aku terpaksa menghadap buku dehh..Tak pe,lpas hbs kursus ni tak la sesibuk time kursus ni lagi.Fight for 1 year and half yet...

No comments: