Pages

Monday, August 22, 2011

Hari yang menggeramkan

Huhuu..hari ini merupakan hari pertama berada di wad namun hari ini juga lah hari paling malang bagi aku.da la aku terlupa bw 'beep' aku pas 2 kunci bilik pla tercicir.huh sangat men'strees'kan.hanya berharap pada T uhan spya dpt menyelesaikan masalah aku ni.Syukur tak ada lg cubaan hari ini.
Hari ini shift waktu pejabat.huh..penat gila kalau asyik berdiri dekat wad sj.pas 2 mata mengantuk pla.makin sibuk makin kuat mata ini nak tido.esok shift yang sm lg.huh..cptla minggu ini berlalu.tak sbr nak blik kg bercuti.
Dlm fikiran ini byk yg aku fkrkan.aku terpaksa fkrkan hutang aku skg,hanya blog inilah harapan aku satu2nya untuk membantu dlm menyelesaikan hutang2 aku.aku sgt2 berharap apa yang aku lakukan ini dpt me,bantu aku.Ya Tuhanku,dengarkanlah doa aku ini.Bantulah aku ya Tuhan.Amin..Hari ni aku byk mengeluhlah...

No comments: