Pages

Sunday, September 11, 2011

At Membakut..

Hari ini kmi smpai dkt Membakut..hmm..tptnya ok la jg tp kwsn rumah sgt semak dgn rumput yang panjang.kmi seramai 6 orang bergotong-royong membersihkan rumah.huh..sgt penat smpai skt kpla ni.nak tdo pn tak dpt.
Rasa mcm tak nak balik kolej posting sbb da cuti 2 minggu dkt kg.Hati ku tertinggal dkt kg.Lepas 2 suasana dkt Membakut ni btl2 dkt kg ku dgn suasana yang sunyi sepi.Hatiku sgt sedih,sayu dan pilu.Entah mengapa perasaan ini timbul.Seprti aku tidak punya sesiapa.Seperti aku ditinggalkan.Dan orang pertama yang aku tidak ingin fikir dan ingat adalah buah hatiku.Aku sgt membencinya dan tidak tahu mengapa perasaan seperti itu timbul.Mungkin skt hati dan cemburu disebabkan dia dan keluarganya ke Tawau.Huh aku sgt benci,benci,benci...
Aku hanya berharap aku diberikan kekuatan.Aku hanya rasa ingin menangis.Aku sgt2 berasa sayu.Oh Tuhan,mengapa perasaan ini begini.Berikan aku kekuatan.Kekuatan untuk menempuhi hidupku selama berkursus ini dan kekuatan untuk melupakannya..

No comments: