Pages

Wednesday, November 16, 2011

Jalan-jalan

Ni gambar posing sebelum jalan p Beaufort.Hasiyah n me...ni ambil gmbar dpn teratak kami..kihkihh...Hari 2 kitorang jalan2 dkt Beaufort sebabnya ada kitorang ni yg belum pernah p pedalaman Nak tau jg keadaan dkt Beaufort yg di katakan tiap tahun banjir bila Tenom lepaskan empangan,Kecian dgr ceta kwn,bila banjir supermarket pun tenggelam.Tapi tak banyak sgt gmbar yg aku sempat ambil.Ni sekadar nak sktkan mata kitorang..hiihiiii
Gambar ni pula tengah tunggu train jam 5 dr Beaufort balik pergi Membakut.Muka2 penat ni sempat lagi pose candid depan kamera..
Ni ha gmbar aku kasi zoom dia supaya nampak muka aku 2Kira nak aku sorang je 2 tp bila aku zoom2,tak jelas pula gmbar aku.Terpaksa gmbar adi sekali dgn aku2 sekali aku zoom n save dia.Sori ye kwn2 ku yg lain..hehee..takpe gmbar korang ada dkt bwh ni..

Dah puas dah round Beaufort 2,kitorang pilih je kedai mamak yg dkt,ddk kat sana,kotirang order je pa yg sekejap je siap msk.Dah kebulur da ni.Time dah kebulur 2 sempat jg posing dpn meja mkn..kikihh...Lantak kitorang lah..

No comments: