Pages

Monday, November 14, 2011

Promosi Cele Beauty

Ni nak kongsi satu ceta hihiii..hari 2 tengah aku ngan kwn2 bz study,tba2 pntu d ketuk.sekali buka ada sales girl pla dpn pntu.terkejut beruk jg dibuatnya sbb sblm ni mmg org luar tak ble jejak kaki kat hostel kmi ni.tertnya-tnya jg aku mam mana lah org ni ble naik smpai kat cni??Mula-mula takut jg nak bka pntu luas2 tp bla dia mula nak promote ttg rwtan penjagaan muka tpksa jg bka.
Lepas 2 kwn aku pelawa lah dia ddk dan mula lah dia mempromosikan apa hendak dipromosikannya..heheee...Tapi tawarannya agak menarik sbb 3 pakej hrganya just rm29.90 only.facial treatment yg harga sebenarnya rm68 ditambah dgn eye collagen n massage yg mungkin ble mencecah harga sehingga rm200 +++ pada hrga promosi just rm29.90 only dgn syarat membayar pada masa itu jg..hahaa..kelakarnya aku tidak punya duit sebanyak itu.kwn aku yg sorng 2 sanggup kuarkan duit dulu.kmi share pas 2 bila dah ada ongkos,bru aku byr dia blik separuh harga.manis gak mulut sales girl smpai kitorang sgt berminat sgt dgn promosinya.
Selain drpada itu,terdapat jg diskaun 50% utk pakej yg lain.Cuma promosi ini sah laku sehingga April tahun depan je.Contohnya kalau korang nak ambil pakej Opulence infusion treatment yg hrganya rm450 n O2 eye tretment yg harganya rm250,korang hnya perlu byr rm450.Mcm buy 1 free 1,g2 lah bunyi nya.Sales girl 2 kata dia dr Cele beauty kat Karamunsing KK.tpt lain aku tak tau la plak.

No comments: