Pages

Thursday, November 17, 2011

Jealous+sakit hati

Korang pernah tak rasa cemburu or sakit hati dgn adik-beradik teman lelaki korang?.Aku tak tahu kenapa aku cemburu and sakit hati btul bila adik-beradik boyfren aku 2 mengalahkan aku dalam apa jua keadaan.Contohnya dapat keta baru or belajar setaraf dgn aku.Aku tidak mahu dikalahkan oleh bakal ipar-iparku.Aku mahu sentiasa di depan dan sentiasa menang di antara mereka.Bila aku tidak dapat meluahkan perasaan ini,teman lelaki akulah yg jadi mangsa.Di marah tanpa sebab.Kdg2 fedup juga dia dkt aku...
Kenapalah perasaan ini menghantui aku?Aku tak suka betullah.Buat org berdosa je.But memang aku nak menjadi yg terbaik antara mereka.Aku tak mahu dikalahkan.Lepas aku kerja nanti,i will be the best among the best.Aku sgt2 berharap blog aku ini boleh jadikan aku millionaire.Yes,i will.Cuma kena sabar ja..Aminn

No comments: