Pages

Wednesday, January 4, 2012

Duit!!!!

Free Clipart

Huh..Asal buka sem baru je memang byk duit kuar.Byr itu lah byr ini lah.Nasib baik sem ni kuar elaun buku dgn baju.Ada lah pendapatan ckit.Tapi aku masih risau tentang htng2 aku ni.Mcm mana aku nak selesaikannya sedangkan aku tidak punya duit.Bukan ckit htng aku tu.Ini lah akibatnya kalu ikut hati.Aku berusaha untuk membayar balik suma tu.Apa yang aku harapkan adalah bantuan dari Tuhan.Aku mengharapkan Dia mendengar doa-doaku.Ada sesiapa boleh tolong tidak??Aku tahu aku tidak sepatutnya lari dari masalah tapi aku harus hadapinya tapi sgt skt untuk menghadapi semua iotu.Padan muka aku.Lain kali ikut hati lagi.Tidak ada apa yang dapat aku lakukan selain berdoa dan teru berusaha untuk menyelesaikan htng-htng aku.God please help me!!!

No comments: