Pages

Friday, January 27, 2012

Lagi-lagi naik...

Free Clipart

huh..yuran makan naik ke??ini satu masalah buat aku.dah la elaun tak naik,yuran makan pla naik.bikin pusing kepala lah.tambah aku jadi stress.My God...

Baru tadi ada perjumpaan tentang menu makanan.Aku haraplah menu tadi tu tak mahal sangat.Aku stress sangat-sangat.Mana aku nak cari duit ni.Tak ada kah yang nak tolong aku?Nak salahkan Dia tapi aku tahu,semua itu salah aku.Apa lagi yang harus aku lakukan??

Beban aku semakin bertambah.Hutang aku belum bayar-bayar lagi.What should i do God?Dalam hati ini hanya Engkau yang tahu betapa aku meraung sekuat hati dan menangis semahu aku sebab semua ini.Aku tahu semuanya salah aku tapi tidak bolehkah sekali ini Engkau membantu aku.Aku akan cuba untuk mengubah cara hidupku.Aku manusia biasa seperti orang lain dan kesilapan itu sentiasa cenderung untuk aku lakukan.Tolonglah aku!!!!

No comments: