Pages

Tuesday, January 3, 2012

Sore throat or Tonsilitis??

Free Clipart

Arghhh...tidak!!!Dah seminggu rasanya aku tak mkn nasi.Berat pun dah turun 2kg.Ini suma gara-gara sore throat punya pasal.Tai aku rasa sakit ni bukan sore throat dia inflamed dkt dgn throat aku.Hari tu bernanah.Nasib baik aku ke klinik.Dapatlah antibiotik.Syukur dah nak pulih cuma rasa sakit tu masih ada dan sangat susah untuk menelan biarpun nak telan air.Aku harap sakit ni tidak berlarutan coz aku tak nak berpuasa terus menerus dari tak makan nasi.

Takut punya pasal aku google title ni TONSILITIS.Aku takut sangat-sangat coz simptom seperti sore throat,ear pain dan susah untuk telan tengah aku rasa sekarang ni but banyak juga simptom yang tak ada aku rasa.Lega juga sikit.Aku google juga pic tentang TONSILITIS ni.Benda yg ada dalam mulut aku ni tak lah seteruk dalam gambar-gambar tu.Syukur sekali lagi.Tapi mungkin benda ni akan baik dalam masa 3 minggu.Aku harap sangat2 aku cepat pulih dari penderitaan ini.Seksa sangat2 aku rasakan.

No comments: